۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد؛

راه‌اندازی «پویش استکبارستیزی» توسط ۲۶۰ هزار دانش‌آموز اردبیلی

راه‌اندازی «پویش استکبارستیزی» توسط ۲۶۰ هزار دانش‌آموز اردبیلی

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: «پویش استکبارستیزی» توسط ۲۶۰ هزار نفر دانش‌آموز اردبیل راه‌اندازی شده که نشان می‌دهد دنیا تشنه عدالت است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری عصر پنجشنبه در آیین عطر افشانی گلزار شهدا اظهار کرد: پویش استکبارستیزی توسط ۲۶۰ هزار نفر دانش‌آموز اردبیل راه‌اندازی شده که نشان می‌دهد دنیا تشنه عدالت است و خواستار جهانی عاری از آمریکای جنایتکار هستند.

وی در خطاب به دانش‌آموزان روحیه استکبارستیزی را به آنان تبریک گفت و افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان هیچ وقت نسبت به انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری تردیدی به خود راه نمی‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به آیین نواخت زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان استان با اجرای هر یک از این برنامه‌ها نشان می‌دهند هرگز تحت تاثیر عده‌ای معدود که متوسل به رسانه‌های غربی هستند قرار نخواهند گرفت.

صفری از کلیه دانش‌آموزان خواست تا روز استکبار ستیزی همراه با خانواده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند تا امید دشمنان به یاس تبدیل شود.

وی همچنین در ادامه این مراسم با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: این برنامه‌ها که از ششم آبان آغاز و تا ۱۳ آبان ماه ادامه دارد با مشارکت فرهنگیان و اولیا در ۲هزار و ۵۵۰ آموزشگاه استان در حال برگزاری است.

کد خبر 5623722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha